GRUP TREBALL PENITENCIARI: DARRERES INFORMACIONS RESPECTE EL CONCURS DE COMANDAMENTS

Avui, 07 de juny, en la reunió del Grup de Treball de personal penitenciari l’Administració ha comunicat, donant resposta a la petició que CCOO havíem realitzat en anteriors reunions, darreres informacions respecte del concurs de Comandaments i la seva calendarització.

El Departament confirma:

• Que han presentat sol·licitud 458 candidats, i que 3 dels quals resten pendents fins al 14 de juny per presentar l’acreditació del català o realitzar la prova, aquest darrer dia.
  • Que pretenen publicar la llista provisional d’admesos i exclosos el 28 de juny.
  • Que publicaran l’execució de la sentència relativa al CP Puig de les Basses abans de la publicació de la llista de mèrits, incloent-hi els ajustos pertinents.
  • Confirmen que en cap cas publicaran la llista de mèrits abans de setembre, indicant previsió de dur-la a terme durant el mes d’octubre, sense concretar data.

CCOO hem exigit la màxima celeritat en aquest procés, recordant que resten pendents la realització de la resta de concursos de comandaments intermedis i llocs base

CCOO EXIGIM LA CONTINUÏTAT I COBERTURA DE TOTES LES INCIDÈNCIES ALS CENTRES PENITENCIARIS

CCOO hem sol·licitat informació en relació a la continuïtat i previsió de contractació d’interins per substitucions. L’Administració no ha confirmat res respecte ampliacions de contactes i noves contractacions.

CCOO recordem que la situació als centres penitenciaris és desesperada, partint de la infradotació endèmica dels centres, cal una cobertura urgent de totes les incidències.

CCOO que continuarem pressionant a l’Administració, recordem que l’administració te disponibles un contingent de treballadors dels darrers procediments que estan a l’espera d’incorporar-se en el moment que els truquin i ja són necessaris.

Finalment, CCOO hem sol·licitat la convocatòria urgent del Grup de Treball, tal com va accedir la Secretaria General del Departament de Justícia, mà dreta de la Consellera, la Directora de Serveis i el Secretari de Mesures Penals A. Calderó, en la reunió del passat 3 de juny.

CCOO considerem ineludible tractar totes les reivindicacions del col·lectiu fins a consolidar una millora de les condicions laborals de les treballadores i treballadors penitenciaris.

DESCARREGA EN PDF LA NOTA INFORMATIVA SOBRE LES DARRERES INFORMACIONS SOBRE EL CONCURS DE COMANDAMENTS D’INTERIOR I ADMINISTRATIUS

US CONTINUAREM INFORMANT!!