INSPECCIÓ DE TREBALL: CCOO DENUNCIEM NOVAMENT ELS INCOMPLEMENTS DE L’ADMINISTRACIÓ!

Aquest passat dimarts, 21 de febrer de 2023, CCOO, 1a Força Sindical de Catalunya, vam ser citats per la Inspecció de Treball de Tarragona arran de LA DENÙNCIA PRESENTADA PER CCOO davant la Inspecció de Treball sobre la NO implementació de 3677  mesures correctores derivades de les Avaluacions de Riscos Laborals a TOTS els centres penitenciaris de Catalunya.

SI, ESTÀ BEN ESCRIT!

TRES MIL SIS-CENTES SETANTA-SET

MESURES CORRECTORES SENSE IMPLEMENTAR PER L’ADMINISTRACIÓ!

La Inspectora de Treball inicia la reunió amb mitja hora de retard, ja que la “nostra empresa” ha fet cas omís al requeriment de la Inspecció i NO s’ha presentat.

CCOO li hem traslladat a la inspectora tota la informació referent als dos centres de treball de Tarragona, el C.P. Mas d’Enric, amb 62 mesures detectades a l’any 2016 i encara pendents, i l’antic C. Obert de Tarragona, amb 4 mesures de caràcter imminent detectades el 2018 que, com s’ha tancat el centre de treball, no s’ha procedit a la seva implementació.

CCOO SOM L’ÚNIC SINDICAT QUE HA DENUNCIAT DAVANT LA INSPECCIÓ DE TREBALL ELS INCOMPLIMENTS DE L’ADMINISTRACIÓ!

Davant aquests fets la inspectora ha pres nota, ens ha demanat a CCOO tota la informació de què disposem, i ens ha indicat que, com la Generalitat de Catalunya NO s’ha presentat a la citació, tornarà a citar-la, demanant-li la informació pertinent i ens mantindrà informats.

També us volem indicar que la inspecció de Lleida s’ha posat en contacte amb CCOO i l’hem traslladat que al C.P. Ponent són un total de 439 les mesures pendents d’implementar i 9 al C. Obert Lleida.

Mentre altres es fan fotos, CCOO treballem!

CCOO DEFENSANT ELS INTERESSOS I ELS DRETS DELS TREBALLADORS!

Barcelona, 22 de gener de 2023

DESCARREGA EN PDF LA NOTA INFORMATIVA DE L’AGRUPACIÓ DE PERSONAL PENITENCIARI DE CCOO