NOU  “BOLSAZO” DE LA BORSA DE TREBALL DE LA VERGONYA

Avui s’ha celebrat una nova reunió de la borsa de treball d’interins de la qual CCOO novament hem estat exclosos.

I el pitjor és que no és només cosa de l’Administració sinó també dels altres sindicats, que fan un seguiment de la secretaria de mesures penals en matèria d’interins que només podem qualificar d’incomprensible.

Fins i tot la mateixa UGT ha definit el conciliàbul com a «reunió del grup de treball de la borsa», del qual mai podem quedar exclosos CCOO, ja que com a sindicat representatiu d’acord amb els resultats de les eleccions sindicals i tal com marca la Llei orgànica de Llibertat Sindical CONTINUEM REPRESENTANT PLENAMENT ALS INTERINS signin el que signin uns altres i ENCARA QUE ENS HÀGIM NEGAT A SIGNAR EN 2019 LA INFAME, CLAUDICANT I VERGONYOSA MODIFICACIÓ DE L’ACORD DE BORSA DE 2006, que sí que van signar la resta de sindicats.

El més curiós és que en aquesta reunió opaca, a la qual il·legalment no ens deixen assistir perquè sembla que no li interessa a ningú que puguem veure el que fan, ni les actes de la qual per descomptat ens lliuren, HAN DONAT LA RAÓ A CCOO i ara demanen el que CCOO portem demanant fa molt temps:

Que s’obri la borsa de treball des de fa més d’un any mentre la resta de sindicats callaven i miraven per a un altre costat!

I ARA ES DESPERTEN?

ARA ÉS QUAN DEMANEN L’OBERTURA DE LA BORSA ELS MATEIXOS QUE HAN DEIXAT SEMPRE SOLA A CCOO QUAN HO HEM DEMANAT NOSALTRES EN TOTES I CADASCUNA DE LES REUNIONS?

També sembla que algun sindicat pren nota del que CCOO demanem i també demana ara EL MATEIX. PER QUÈ NO VAN DIR RES DURANT LA REUNIÓ D’AHIR?

QUE ES DEIXIN DE FER RENOVACIONS DE 15 DIES I QUE PRORROGUIN ELS CONTRACTES FINS AL 30 DE SETEMBRE!

Ara només falta que, COM CCOO HEM DEFENSAT DES DEL PRINCIPI, diguin també que ELS REFORÇOS CONTRACTATS DURANT LA PANDÈMIA PASSIN A BORSA.

Quant a les dades, la foscor més absoluta: no se sap que vacants estructurals sortiran, la qual cosa és ja un costum en una modificació de l’acord que els seus signants van vendre com el súmmum de la transparència. S’havien de pensar que tots, començant pels interins i seguint per la resta, som cecs i ximples.

Sobre la «desaparició» de 39 reforços i substitucions que CCOO vam denunciar en l’última reunió amb l’Administració, ni una paraula, no sigui que ens assabentem d’alguna cosa que segurament prefereixen que no sapiguem.

Segons ens va comunicar l’Administració:

• El 28 de maig hi havia 116 reforços i 140 substitucions.
  • El 2 de juny l’Administració comunica 98 reforços i 119 substitucions, ÉS A DIR, 39 TREBALLADORS MENYS.

La plantilla total no obstant això va disminuir únicament en 5 treballadors.

Què ha passat amb aquests 39 reforços i substitucions desaparegudes? Els han ficat en vacants a dit?

CCOO hem sigut exclosos il·legalment de les reunions de borsa de treball perquè no signem la modificació de la vergonya de 2019, que els altres si van signar.

CCOO MAI SIGNAREM CAP MODIFICACIÓ NI CAP ACORD DE BORSA D’INTERINS QUE IMPLIQUI UNA CLAUDICACIÓ I UN LLIURAMENT DELS COMPANYS INTERINS A L’ADMINISTRACIÓ.

CCOO demanem als altres sindicats QUE DENUNCIÏN LA MODIFICACIÓ DE 2019, que ha demostrat ser una rendició desastrosa i incomprensible, i S’UNEIXIN A CCOO PER A NEGOCIAR UN ACORD QUE SIGUI DE VERITAT POSITIU PER ALS COMPANYS INTERINS.

Barcelona a 4 de juny de 2020

DESCARREGA LA NOTA INFORMATIVA DE CCOO SOBRE EL NOU «BOLSAZO» 04/06/2020