NOVA AGRESSIÓ AL C.P. PUIG DE LES BASSES 30-08-2019

De nou una altra agressió greu ocorreguda ahir al CPPB durant el recompte de la nit al MR5.
Els companys han necessitat assistència sanitària per diverses contusions arran de puntades de peu i cops de puny.
Tornem a repetir (i sembla ser de forma endèmica) l’encapçalament que vam estrenar fa temps, FINS QUAN??

On són les promeses i la bona entesa amb les mesures adoptades a les reunions mensuals de ser més directes i contundents en l’actuació per part del centre? Que no es repeteixi com de costum amb l’exemple per als interns que les seves agressions quedin impunes.

Hem de tornar a recordar que segons les dades subministrades per la Subdirecció de Centres som el centre penitenciari autonòmic que més agressions greus ha tingut en el primer semestre del 2019? Un 35% del total esdevé al CPPB!! D’un total de 17 agressions greus,6 són del CPPB!!.
Durant el primer semestre del 2019 ja hem assolit el total d’agressions del 2018.

La bona voluntat no és suficient quan no es materialitza en la vida ordinària d’un centre penitenciari i estem farts de recordar que no som números, que darrere de l’uniforme i el NIP hi ha una vida en què per mala praxi i/o bones intencions no materialitzades, per desgràcia, es pot quedar en un mòdul o en un hospital.

La deriva del centre és visible perquè les dades són les que són i es perd de vista que els «clients» amb els que treballem són complexes i en un moment donat els dóna igual cometre qualsevol mena d’acció perquè no els importa i pràcticament surten impunes.

COM PODEN DIR ELS INTERNS D’UN CP QUE AGRAIRIEN MÉS DISCIPLINA I QUE ELS DÓNA IGUAL ANAR A UN DERT O REGRESSIÓ DE GRAU PERQUÈ ESTAN MILLOR AIXÍ?

AIXÒ ÉS EL QUE RECULL L’ARTICLE 25.2 SOBRE LA REINSERCIÓ I REHABILITACIÓ??

Tenim un seriós problema de comprensió lectora…

La situació està fora de control i el dia que succeeixi una fatalitat (com va estar a punt d’ocórrer quan un intern va intentar apunyalar a un funcionari) que passarà? Qui és farà
càrrec quan es demanin responsabilitats?
Sempre s’ha dit que és millor prevenir que curar, però està vist que això no és d’aplicació general.

Senyors, hi ha vides a protegir darrere d’un uniforme, FINS QUAN??
Fins que vostès vulguin.

Desitgem una ràpida recuperació dels companys agredits i una contundent resposta a aquesta nova agressió.

Figueres a 31 d’agost de 2019

DESCARREGA EN PDF LA NOTA DE LA SECCIÓ SINDICAL DEL C.P. PUIG DE LES BASSES PER LA DARRERA AGRESSIÓ 30-08-19

US CONTINUAREM INFORMANT!!