PRESENTACIÓ DE LA DIRECTORA DEL C.P. BRIANS 2 21 DE JULIOL DE 2023

Des de la Secció Sindical de CCOO del C.P. Brians 2 volem donar la benvinguda, de nou, a la nostra directora Brigit Blázquez en aquesta segona etapa al capdavant del nostre centre de treball

Tots sabem que el seu primer i gran repte serà tornar a assolir el nivell de qualitat de servei públic i implicació dels professionals del centre que tenia en el moment de la seva marxa, fa 18 mesos.

Tenim una gran plantilla amb grans professionals que, en els moments difícils, sempre ha estat al peu del canó.

Per això CCOO demanem que, davant la possibilitat de fer canvis organitzatius al centre, es tingui sempre en compte la disponibilitat dels recursos humans i econòmics per valorar si aquests canvis es poden portar a terme.

Davant de la difícil situació en la qual ha quedat el nostre centre, CCOO li desitgem una nova etapa d’encerts, de defensa del seu personal, i que, com en altres ocasions, es mantingui tant una relació fluida i constant tant amb els representants dels treballadors i treballadores, com de proximitat i empatia amb la plantilla,

Benvinguda de nou ¡¡¡¡

Sant Esteve Sesrovires, 21 de juliol de 2023