PROVA DEL CONCURS DE COMANDAMENTS JUS031: CCOO DEFENSEM EL DIA COMPLET DE PERMÍS

L’ADMINISTRACIÓ HA APLICAT NOVAMENT ELS CRITERIS RESTRICTIUS DE FUNCIÓ PÚBLICA, PER AL PERMÍS DE LA PROVA DEL CONCURS DE COMANDAMENTS JUS031 A REALITZAR DISSABTE QUE VE, 18 DE MARÇ DE 2023

Per a l’administració la prova no és final sinó només alliberadora i, per tant, només pretén donar el temps indispensable per a la seva realització.

Per contra, CCOO, 1a Força Sindical de Catalunya, creiem que aquest tipus de proves són equivalents a exàmens finals, el permís dels quals és d’un dia complet, la qual cosa hem defensat i continuarem defensant en tots els àmbits.

CCOO, d’altra banda, sense estar en cap moment d’acord amb la interpretació restrictiva de l’administració, hem aconseguit que no s’apliqui en aquest cas l’absurda nota de la Subdirecció General d’RR.HH. de 10 de març de 2021, que obliga el personal dels centres penitenciaris a fitxar sempre en el centre abans d’acudir a proves mèdiques o d’un altre tipus (encara que siguin a 300 km del centre penitenciari) o a la tornada, o a gastar hores d’assumptes propis o compensació de festius en cas de no poder fer-ho.

CCOO ens hem oposat sempre a aquesta nota del 10 de març de 2021 (feu clic), i ahir dijous, després d’intenses gestions amb l’administració, CCOO hem aconseguit que no s’apliqui per a la prova de la JUS031.

L’ADMINISTRACIÓ NO POT IGNORAR ELS MÉS DE 15 ANYS QUE ELS COMPANYS I COMPANYES PORTEN ESPERANT AQUEST PROCÉS, EXERCINT LES SEVES TASQUES EN UNA SITUACIÓ DE CONTÍNUA INCERTESA!

CCOO, hem insistit a l’Administració que reconsideri donar el dia complet, recordant-li que han convocat tothom a Barcelona, que encara es desconeix el lloc i l’hora de la prova, i que les afectacions de desplaçaments i ús de transport públic s’han de tenir presents per facilitar als participants l’exercici i el respecte dels seus drets.

CCOO CONTINUAREM LLUITANT PELS DRETS DE TOTS ELS TREBALLADORS I TREBALLADORES PENITENCIÀRIES CATALANES!

Barcelona, 10 de març de 2023

DESCARREGA EN PDF LA NOTA INFORMATIVA SOBRE EL PERMÍS PER A LA PROVA DEL CONCURS DE COMANDAMENTS JUS031