REUNIÓ AMB DIRECCIÓ DEL C.P. QUATRE CAMINS DEL 29 DE GENER DE 2019

Assistim a la reunió el senyor Director, el subdirector de règim interior i el senyor Gerent i, per part sindical, CCOO, UGT i CSIF.

El Director fa una prèvia anunciant que el dia 1 de febrer cessen el Gerent i el subdirector de tractament per motiu personals i professionals. I que s’incorporen Joan Pere Queralt a tractament i Maria Vendrell de Gerent i provinent de CP Joves.

Agraeix als sortints el treball desenvolupat, la seva dedicació i lleialtat i els desitja tota la sort i tota la fortuna en la seva nova etapa.

El Gerent, que se`n va en una comissió de serveis i podria retornar en el termini de dos anys, diu que marxa a disgust per no poder acabar tota la feina iniciada i agraeix a tota la plantilla el suport que diu li han prestat.

• Intentaran que tots els GSI puguin doblar en el mateix mòdul, tot i que reconeixen que la manca de personal dificulta al departament de personal la seva assignació.
  • També s’intenta que els funcionaris de protocol no estiguin als búnquers, però des dels Nadals quan vam tenir 54 baixes de personal d’interior, es difícil quadrar els llibres de servei.
  • Actualment continuem en un percentatge de baixes entre el 7-8 %. Han aconseguit que els reforços continuïn fins el mes de maig però sembla ser que la borsa de treball està esgotada i no cobreixen més baixes.
  • En alguns mòduls, com els nous, hi ha problemes en el repartiment de la medicació.
  • Tant perquè els interns marxen a tallers com per temes d’horaris regimentals en relació a pujades voluntàries i altres. Això fa que el repartiment quedi en mans dels funcionaris i funcionaries de vigilància. S’assabenten ara de la problemàtica i parlaran amb la subdirectora mèdica per millorar i optimitzar el repartiment.
  • Properament instal·laran una cabina de telèfon a cuina per tal que no hi hagi tants moviments d’interns cap el mòdul quan volen trucar.
  • En referència a la situació dels vestidors. El gerent va posar un avís al vestidor de dones perquè no es deixin objectes fora de les taquilles, com ara les botes, per tal de facilitat la neteja de les instal·lacions. Diu que les taquilles ja son prou grans per posar tot. En el vestidor masculí no poden obligar perquè ja entenen que no hi caben les coses dins les taquilles al ser més petites.Intenten que no hi hagi mals olors i s’han fet treballs per evitar-ho però sembla ser que encara es dona la problemàtica. De totes maneres, milloraran l’atenció.
  • Han requerit a la Secretaria la renovació de tot el mobiliari del centre i en algun moment es farà efectiu.
  • S’han demanat 4 microones pels treballadors, neveres i televisions per tenir de recanvi en cas que es manllevin les dels mòduls.
  • Davant la petició d’un sindicat de posar vinils en els vidres dels búnquers dels mòduls nous, el subdirector de règim diu que no es posen per motius de seguretat, ja que dificultaria la visió de les zones quan els funcionaris estan fora del búnquer.
  • Informen que els horaris de cafeteria estan establerts entre la Secretaria i el CIRE, però faran la petició d’ampliar una mica per la tarda.
  • CCOO demanEM que transmetin al CIRE que canviï la forma de dispensar les culleretes de plàstic a la cafeteria i que busquin una solució per no tenir l’aparador de les pastes sense protecció.
  • Demana CCOO si es veritat que acaba contracte o renoven a Atrian. Només confirmen que han demanat a Secretaria que no se’ls renovi. Estan insatisfets amb la prestació dels serveis de dita empresa, però la decisió final serà de la Secretaria.
  • Informen que properament s’instal·larà el panell d’interfonia del MR2, amb la repetició de trucada al pirulí. La del MR1 es començarà en breu. Només faltarà el MR4.
  • Quan a les queixes sobre la climatització. S’ha de substituir la màquina que dona servei a l’oficina de règim i despatx de subdirector d’interior. Encara no tenen el pressupost.
  • Hi ha aprovades 17 màquines d’aire. De moment s’han instal·lat equips portàtils (que són més sorollosos) al vestidor de dones i al búnquer del MR7. Tenen un altre guardat per urgències.
  • La Direcció informa que a Secretaria ja coneixen la manca de visualització del passadís del poliesportiu, que es van fer càrrec ells de la solució perquè intervenen càmeres i altres elements de control.
  • En referència als problemes d’humitats i aigües fecals del MR7, s’han fet treballs. CCOO els demana que es controlin els gasos en aquesta zona abans de fer treballs de neteja i manteniment i que els detector de gasos que tenim a C-30 només mesura l’oxigen existent. El Gerent diu que Atrian si que te un detector més adequat i que ja ha demanat pressupost per un nou detector més complert.
  • Ens informen que ja han fet la petició al CIRE d’incorporar un nou carro per portar el menjar al MSOB, doncs l’antic no mantenia l’escalfor.Encara no tenen dates d’entrega dels nous uniformes i sembla que encara no s’ha fet licitació del contracte per part de la Secretaria.

Properament es celebraran les eleccions sindicals i CCOO ha demanat a la Direcció que facin tot el possible perquè es garanteixi la intimitat dels treballadors quan escullen la seva papereta i es pugui exercir el dret de vot amb total normalitat. informen que pensaran opcions per garantir-ho.

DESCARREGA EN PDF LA NOTA DE LA REUNIÓ AMB DIRECCIÓ 29.01.19

US CONTINUAREM INFORMANT