TEMPTATIVA DE MOTÍ AL C.P. BRIANS 2 – 12 DE GENER DE 2023

Aquest dijous hem patit un altre incident MOLT GREU al nostre centre penitenciari. Un incident al MR01 que podríem qualificar d’intent de motí, encara que no s’arribés a «cantar» el CODI 4.

Un CODI 2 amb 10 Aïllaments Provisionals que va saturar el DS i va suposar que alguns altres interns fossin traslladats a mòduls per acabar de complir sanció.

No entrarem a descriure els fets que van ocorre al MR01, els quals ja coneixeu, però, com sempre, va ser gràcies a la professionalitat dels companys/es que van intervenir que es va poder reconduir la situació sense cap funcionari/ria lesionat.

Des de la nostra secció sindical continuarem exigint a la nostra direcció que demanin la cobertura de totes les baixes i dels llocs vacants existents a la RLT per tal de poder desenvolupar les tasques assignades amb les màximes garanties de seguretat, així com que torni enrere tots els canvis que va fer en aplicació d’un nou pla funcional (no aprovat per la DG) que implicava una ampliació de plantilla que «ni està ni s’espera».

Exigim a la direcció del centre que apliqui el reglament penitenciari amb la màxima contundència i que reforci els mòduls més conflictius sense perjudicar la dotació de personal de la resta d’unitats.

Des de CCOO estem exigint a la SMPRAV l’ampliació de plantilla en totes les àrees de tots els centres penitenciaris per poder treballar en condicions dignes i segures. NO pot ser que la SMPRAV confií en la gran professionalitat de la plantilla, i que aquesta faci sobre esforços, per treure les castanyes del foc quan hi ha problemes, sense els recursos necessaris.

ESFORÇOS QUE FEM AMB PROFESSIONALITAT I PERQUÈ ENS HI VA LA VIDA!.

Confiem en les paraules de la nostra Consellera que va afirmar que el redimensionament de plantilla a l’alça en un futur pròxim serà una realitat, però el que veiem en el nostre dia a dia és que mai es cobreixen els serveis amb la dotació mínima per poder garantir la seguretat de TOTS.

ESTEM FARTS DE PROMESES I DE BONES PARAULES, EXIGIM FETS JA!

Sant Esteve Sesrovires, 12 de gener de 2023

DESCARREGA EN PDF LA NOTA DE LA SECCIÓ SINDICAL DE CCOO DEL C.P. BRIANS 2