AQUEST MES COBREM L’INCREMENT DE L’1,5%

L’INCREMENT ADDICIONAL DEL 1,5% PACTAT PER CCOO PER A AQUEST ANY 2022, ES COBRARÀ EN LA NÒMINA D’AQUEST MES DE NOVEMBRE!

El passat 3 d’octubre CCOO, 1a Força Sindical de Catalunya i UGT vam signar amb el Govern de l’Estat l’Acord 2022-2024 de millora salarial i de les condicions laborals en les AAPP i Sector Públic.

Aquest acord inclou una pujada addicional per a 2022 del 1,5% que se suma a la del 2% que ja se’ns va aplicar al gener, i que té efectes retroactius des de l’1 de gener d’enguany.

Per això la nòmina d’aquest mes de novembre ve ja incrementada en un 1,5% i inclou els endarreriments de gener a octubre.

L’acord de millora salarial per a 2022-204 inclou:

• Increment d’un 1,5% amb efectes retroactius, que se suma a l’increment del 2% aplicat al gener, i que en total suposa una pujada salarial del 3,5% per a enguany.
  • Pujada salarial fixa del 2,5% en 2023 més un 0,5% addicional si la inflació és superior i un altre 0,5% addicional vinculat a la pujada del PIB.
  • Pujada salarial del 2% en 2024 més un increment addicional del 0,5% depenent de si la inflació és superior a l’increment salarial.

Més millores laborals i d’ocupació entre les quals destaquen:

• Eliminar les limitacions que impedeixen la negociació i implantació d’una jornada ordinària de 35 hores en les AAPP. i estendre aquesta jornada més enllà de l’Administració General de l’Estat, com és el cas de Catalunya.
  • Derogació de les retallades imposades en el Reial decret 29/20012, que entre altres coses permet negociar la jubilació parcial anticipada.
  • Flexibilització de la taxa de reposició, que pot superar el 100%.

CCOO SOM UN SINDICAT SÒLID, CAPAÇ I REALISTA QUE LLUITEM PER ACONSEGUIR REALITATS I NO VENEM FUM NI USEM LA DEMAGÒGIA

CCOO CONTINUAREM LLUITANT EN DEFENSA DELS DRETS I LES CONDICIONS LABORALS DELS TREBALLADORS I TREBALLADORES!

Barcelona, 25 de novembre de 2022

DESCARREGA EN PDF LA NOTA INFORMATIVA DE L’AGRUPACIÓ DE PERSONAL PENITENCIARI DE CCOO