C.P. JOVES – REUNIÓ AMB DIRECCIÓ 22/06/2018

En el dia d’avui les forces sindicals del CP Joves ens hem reunit amb la Directora per manifestar-li el malestar generalitzat de la plantilla, l’estat del Centre i intentar proposar alternatives.

La Directora manifesta estar alarmada pels fets produïts de la primera setmana de juny i reconeix que hi ha un gran nombre d’incidents gairebé a diari. Sol·licita la col·laboració de tots per rebaixar la conflictivitat i un cert temps per poder valorar les carències i necessitats del Centre.

Des de les seccions sindicals, manifestem que aquesta col·laboració ha de ser mútua i que les tasques dels funcionaris s’han de veure reconegudes, cosa que no s’està produint fins al moment. La Directora pren nota i ho plantejarà amb l’equip directiu per millorar en tot el que es pugui el benestar dels treballadors i el bon ambient de treball.

Val a dir que, en tot moment la Directora s’ha mostrat receptiva a les preocupacions de la plantilla, podent establir entre sindicats i Direcció reunions freqüents per prendre mesures d´implementació ràpida sobre els problemes que vagin sortint en el dia a dia.

Atenent les nostres peticions, finalment, la Directora ens informa que hi haurà un nou protocol pels funcionaris que pateixin malaltia sobrevinguda a la feina i hagin d´anar a un hospital, proporcionant un mitjà de transport per retornar a la feina o a casa.

La Roca del Vallès, 22 de juny de 2018

DESCARREGEU LA NOTA CONJUNTA EN PDF