COBREM EL 60% DE LA PAGA DE 2013 AL JULIOL

El desembre de 2018, CCOO, el sindicat núm. 1 de Catalunya, vam signar un acord amb la Generalitat per a la devolució de les pagues arrabassades per l’Administració en 2013 i 2014. Alguns altres sindicats sense suficient representació van criticar durament l’acord però sense aportar cap solució ni cap proposta mínimament realista.

De poc serveixen els cants de sirena, les queixes altisonants però inútils i la crítica buida de solucions dels quals usen la crítica mentidera i sistemàticament com a única forma d’acció sindical.

Per a defensar als treballadors sol val l’acció responsable i realista QUE ACONSEGUEIX RESULTATS REALS I TANGIBLES.

CCOO vam pressionar el desembre de 2018 amb una vaga general de la Funció Pública i gràcies a l’amenaça que va suposar, VAM ACONSEGUIR EMPÈNYER A L’ADMINISTRACIÓ A SIGNAR UN ACORD DE DEVOLUCIÓ DE PAGUES al qual NO estava legalment obligada i les partides pressupostàries de les quals segons l’acord signat SÓN PRIORITÀRIES.

L’any passat vam cobrar el 40% de la paga de 2013.

Enguany cobrarem al juliol el 60% restant de la paga de 2013.

L’any que ve cobrarem el 55% de la paga de 2014

L’any següent cobrarem el 45% restant

SENSE OBLIDAR EL COMPLEMENT DE PRODUCTIVITAT (la “bufanda” de desembre), que es cobrarà en un 50% l’any que ve i al 100% de 2022 endavant, i que representa al voltant de l’1% del sou anual d’un treballador penitenciari.

CCOO SOM L’ÚNIC SINDICAT QUE REALMENT DEFENSEM ALS TREBALLADORS PER TOTS ELS MITJANS I ACONSEGUIM MESURES EFECTIVES

CCOO vam aconseguir la interlocutòria  del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya que ha obligat la Secretaria de Mesures Penals a fer-nos les proves PCR

CCOO vam aconseguir la resolució de la Inspecció de Treball que obliga la Secretària de Mesures Penals a prendre mesures de protecció i de prevenció

CCOO FETS I NO PARAULES!