REUNIÓ MONOGRÀFICA PRESTACIONS CP BRIANS 1 – 24.01.18

Ahir dimecres 24 de gener de 2018, a les 11 h va tenir lloc la darrera reunió dels sindicats amb la direcció del centre. Amb diferència de les anteriors reunions, podem dir que aquesta ha sigut una reunió en la qual ha primat el seny i el que semblava que anava a ser un tema difícil i feixuc, ha resultat ser tot el contrari, us fem cinc cèntims de com es realitzaran els propers moviments que afecten directament a les àrees prestacionals. .

Contràriament al que ens havien anunciat de la intenció de direcció de fer desaparèixer els tallers per als companys de prestacions, adjudicant-los a companys de vigilància, aquests finalment conservaran la seva plaça actual, ja que aquesta va ser guanyada en un concurs així com el seu torn horari. L'única opció que li quedava a la direcció per continuar amb la seva idea de remoure-ho tot, era canviant la RLT de Brians 1 amb el conseqüent endarreriment de les seves intencions, com ja sabeu a aquesta direcció li agrada fer les coses de pressa i corrents i l'espera no és el seu fort; així doncs no han tingut més remei que acceptar el que els sindicats hem lluitat a la reunió. .

Únicament es cobriran amb GAMV les 5 places de TARDA de tallers que no es poden cobrir per GAMP, ja que són insuficients. .

Pel que fa al concurs prestacional, es respectaran TOTS els torns horaris i les destinacions d'aquells que ja tinguin guanyada la seva plaça, es trauran a concurs les places buides perquè els companys que estiguin de forma provisional puguin concursar a una plaça definitiva, així com per tot aquell que vulgui canviar la seva destinació actual. Les places que generin aquests últims sortiran a resultes.

DATES DEL CONCURS

Les dates donades per la direcció són les següents:

• Inici del concurs per presentar les sol·licituds el 29 de gener
• Fi de presentació de les sol·licituds 9 de febrer
• Publicació dels resultats el 15 de febrer

GABINET

Ens informen que Gabinet el deixaran tal com el tenim actualment com a mínim fins al 2019, però que tenen la ferma intenció de fer canvis també en aquesta àrea, tot i que no ens han sabut informar en què consistiran exactament aquests canvis. Aquests companys si ho desitgen també podran entrar al concurs, sinó continuaran seguint l'horari com fins ara. .

COORDINACIÓ DE GUÀRDIES

També en aquest punt hem aconseguit fer rectificar a la direcció, en comptes dels 15 dies per lliurar el quadrant al departament de personal, rectifiquen a 1 setmana, tal com s'ha fet fins ara, amb una petita diferència, en comptes de lliurar-se l'últim dia de cicle, s'haurà de lliurar el primer dia. La direcció passa la condició per conservar aquest termini i és que els coordinadors s'hauran de comprometés a lliurar els quadrants en el temps estipulat, ja que si no al mes d'abril ens tornarem a trobar els 15 dies a sobre de la taula.

ELS 24 CANVIS

Hem insistit en la importància per aquest centre d'ampliar la quantitat dels canvis de servei, ja que molts companys viuen a Lleida i el desplaçament i despesa econòmica és important, així com el perill de la carretera. La direcció tot i que insisteix a dir que volen aplicar la legalitat, s'ho tornaran a plantejar. Els hi hem recordat que la Instrucció 1/2012 de la Direcció General especifica que "la direcció del centre podrà autoritzar canvis de servei que superin el límit indicat" així que no entrarien en cap il·legalitat si ho fessin. Creiem que durant aquests anys ja hem patit prou retallades salarials i de drets. .

I per últim hem tornat a recordar a la direcció el descontentament generalitzat d'una plantilla que se sent menyspreada per la desconfiança de la seva direcció, per la falta de tacte a l'hora de fer segons quines actuacions i per donar veracitat a denúncies de dubtosa procedència i amb manca de proves. Ens hem reiterat en la retirada de l'ordre 12/2017 i hem recalcat que la ja mítica frase de les "males praxis" està escalfant molt l'ambient i que hi ha una falsa calma al nostre centre que en qualsevol moment pot esclatar.

En finalitzar la reunió hem registrat un escrit dirigit al Director on fem una sèrie de peticions i que demanarem una reunió extraordinària en la qual esperem se'ns doni resposta al demanat.

DESCARREGEU L'ESCRIT DE PETICIONS AL DIRECTOR DE CP BRIANS 1 EN PDF

Senyors de la direcció d'aquest centre, els agradi o no, si volen fer bé les coses han de creure en nosaltres, han de comptar amb nosaltres i el que és més important han de sentir-se orgullosos de la plantilla de Brians 1, ja és hora de començar a fer autocrítica i veure que pot ser les "males praxis" recauen més en el pis superior d'oficines que en els mòduls d'interior. .

Sant Esteve Sesrovires, 25 de gener de 2018.

DESCARREGEU LA NOTA EN PDF