DENUNCIEM AL C.P. QUATRE CAMINS A L’INSPECCIÓ DE TREBALL

És clar que l'Administració té por i s'està posant molt nerviosa davant la mobilització dels seus treballadors. Aquest nerviosisme, proper a la bogeria, els porta a prendre decisions precipitades, la qual cosa és una constant seva, i fins i tot il•legals, la qual cosa tampoc els és estrany.

L'última és la del C.P. Quatre Camins, que obliga a alguns dels seus treballadors, preferentment els interins, no ja a doblegar, triplicar o quadruplicar sinó a quintuplicar, és a dir a treballar matí, tarda, nit, i tot seguit enllaçar matí i tarda l'endemà, és a dir, 40 hores seguides de treball sense cap descans. Solament li ha faltat a l'adreça del centre ensenyar un fuet i penjar-los als treballadors una bola de ferro amb cadena.

CCOO hem denunciat immediata a l’Inspecció de Treball aquesta barbaritat i hem aconseguit ANUL•LAR-LA.

El mateix farem amb qualsevol altre desgavell que als desesperats de l'administració se’ls hi vagi ocorrent, com per exemple avançar torns obligant a treballar de nit a personal d'OFICINES que ni tan sols té aquest horari o qualsevol altre despropòsit similar.

Barcelona a 11 de desembre de 2018

DESCARREGA LA NOTA INFORMATIVA EN PDF