EL CONSELL EXECUTIU APROVA EL DECRET PER RETORNAR EL 10% DE LA PAGA DE 2013 AQUEST PRIMER TRIMESTRE

La consellera de Presidència i portaveu del Govern, Elsa Artadi, ha anunciat aquest dimarts que el Consell Executiu ha aprovat el decret per a fer efectiva la devolució d’un 10% de la paga extra de 2013 als funcionaris de la Generalitat durant el primer trimestre d’aquest 2019. Igualment també ha recordat que un altre 30% de la paga de 2013 s’abonarà durant l’actual any.

Per un sou de 2000 € nets, això són 200 € nets aquest trimestre i 600 € nets durant la resta del 2019

Es pagaran 1200 € nets el 2020 i amb això s’haurà retornat la paga de 2013. Només restarà retornar la paga de 2014, retorn acordat pels anys 2021 i 2022 amb possibilitat de ser retornada complerta el 2021.

Companys, no us deixeu enganyar pels cants de sirena dels sindicats minoritaris que prometen molt, critiquen més i RES fan.

CCOO hem aconseguit:

1. L’increment retributiu per a 2018 (per a un sou de 2000 € van ser aproximadament 38 € nets al mes).
  2. L’increment retributiu per a 2019 (aproximadament 45 € nets al mes).
  3. L’increment retributiu per a 2021 (amb un mínim de 40 € nets al mes i 20 € més depenent del creixement del PIB).
  4. El compromís de devolució de les pagues de 2013 i 2014 amb un calendari definit de devolució.
  5. El compromís de devolució de la paga de productivitat («bufanda») per a 2021 i 2022.

Altres només critiquen tot el que aconseguim, sense fer RES més pel col·lectiu. CCOO LLUITEM PER TU!!

FETS I NO PARAULES!!

DESCARREGA LA NOTA INFORMATIVA EN PDF