LA GUERRA BRUTA DE CSIF. NO TOT S’HI VAL!

Des de CCOO tenim molt clar que la informació, quan és parcial o està manipulada, deixa de ser informació i es converteix en INTOXICACIÓ I FALSETAT.

Ja fa uns mesos que estem rebent atacs del sindicat CSIF sobre les subvencions suposadament «milionàries» que rebem. El passat dia 5 de febrer van publicar una nota de premsa en aquest sentit. Doncs bé, us adjuntem captura del balanç del 2017 d’aquest sindicat, tret del portal de transparència de la seva web, per tal que pugueu comprovar, les seves subvencions (també milionàries):

Les subvencions de CSIF dels darrers anys (2013-2017) segons les seves comptes:

2017 1.374.362 €
2016 1.554.020 €
2015 4.115.208 €
2014 3.733.944 €
2013 4.108.561 €
Total subvencions CSIF 14.886.095 €

Cal saber que TOTS els sindicats, TAMBÉ CSIF, rebem subvencions en funció de la seva representativitat. I això és així, perquè la nostra tasca reconeguda legalment és de representació de tots els treballadors/es. Els acords que signem són en benefici de TOTHOM. Per tant rebem ajuts per formació i per altres activitats representatives, com reben també moltíssimes altres entitats (cíviques, socials, culturals, patronal, etc).

Aquests ajuts, però, són una mínima part dels nostres ingressos, que molt majoritàriament surten de les quotes dels afiliats i afiliades.

Aviat entrarem en campanya electoral a la Junta de Personal i entenem que cada sindicat fa campanya com pot o com vol, però cal mantenir l’ètica i la veritat en els discursos i sobretot lluitar de manera unitària en la defensa dels interessos de tots els treballadors i treballadores.

I per posar només alguns exemples:

• On era CSIF quan signàvem l’acord de recuperació de les pagues 2013 i 2014? ACORD QUE VAN SIGNAR DIES DESPRÉS dans l’àmbit de l’Administració de Justícia.
  • On era CSIF quan demanem a la Mesa Sectorial el manteniment de les 30 hores d’indisposició i de la seva justificació amb declaració responsable….?

I així podríem continuar amb molts altres exemples.

Però no és la nostra voluntat iniciar ni seguir pel camí de les crítiques gratuïtes. La lluita sindical NO és entre nosaltres, entenem que hem d’estar TOTS A UNA DEFENSANT ELS NOSTRES DRETS.

CCOO NO és l’enemic a abatre, som la GARANTIA d’un sindicalisme UTIL, INDEPENDENT de qualsevol poder i REPRESENTATIU de tots els treballadors/es.

Barcelona a 8 de febrer de 2019

DESCARREGA EN PDF LA NOTA INFORMATIVA SOBRE LA GUERRA BRUTA DE CSIF