MÉS PETICIONS DE L’AGRUPACIÓ DE PERSONAL PENITENCIARI DE CCOO – 25/03/2020

Des de CCOO li hem fet arribar a l’Administració les següents peticions addicionals a les altres que ja hem fet:

• Que de cara al 2-6 supercompactat que obliga molts funcionaris vinguts des de lluny a dormir en el mateix centre, l’Administració contracti al càrrec seu habitacions i llits amb hotels o altres establiments pròxims als centres afectats. Així s’evitaria l’amuntegament en zones comunes del centre i es reduiria la possibilitat de contagi entre treballadors.
  • Que atès que en els centres que adoptin el 2-6 molts funcionaris hauran de romandre en el centre un o fins i tot dos dies complets, s’ampliï el servei de cafeteria al llarg dels torns de matí i nit (de 07:00 a 23:00). Una altra de les raons de l’ampliació és perquè es puguin establir de millor manera torns que al seu torn assegurin l’adequada separació entre treballadors.
  • Que es facilitin microones i frigorífics extres en les àrees de descans que permeti guardar el menjar i sopar dels treballadors i escalfar-lo adequadament.

CCOO NO ESTEM D’ACORD amb la decisió sorprenent de l’Administració de no permetre posar dies de lliurança entre els dos dies de Treball de la cadència 2-6 supercompactada i treure’s de la màniga una cadència M/T/N-L-L-L que dobla les nits a fer, incrementa la jornada el 33% en còmput anual i només serveix per a posar juntes dos guàrdies a fer nits.

CCOO Els vàrem advertir que limitar les opcions era una errada absurda. Treballar 40,5 hores de 48 hores requereix recursos i mesures.

CCOO estem pressionant i continuarem pressionant!

Barcelona a 25 de març de 2020

#NOsensemascaretes

DESCARREGA EN PDF LA NOTA DE MES PETICIONS DE L’AGRUPACIÓ DE PERSONAL PENITENCIARI DE CCOO