MOMENTS DIFÍCILS TENIM I MOMENTS DIFÍCILS VINDRAN

Ens agradaria des de la secció sindical de CCOO Brians 1, donar-vos les gràcies per fer-nos sentir tan orgullosos de tots vosaltres. També ens agradaria fer-vos sentir orgullosos a tots, la plantilla, que avui dia presteu servei en aquest centre, amb el cap ben alt perquè el nostre col·lectiu és essencial en aquest país encara que alguns no ho vegin, aquesta plantilla, que quan vénen mal donades sigui pel motiu que sigui, s’uneix encara més per a lluitar junts, braç a braç i en el qual no tenim cap dubte que, del primer a l’últim, tots faríem el que fos pel company o companya que tenim al costat.

Brians 1 es distingirà per moltes coses, però sens dubte, el que més destaca és la seva professionalitat, la seva companyonia, la seva eficàcia i la seva eficiència en la resolució de conflictes sorgits, el que sigui, sense por.

Com tots sabreu, el passat cap de setmana un company destinat en el departament d’infermeria va sofrir una greu agressió per part d’un intern, quatre dies després vàrem viure una tibant situació en el mòdul 3, amb una plantada provocada per part d’un grup d’interns considerats conflictius, situació que es va reconduir amb la professionalitat que caracteritza tant a la plantilla com als caps de servei presents.

El dissabte per desgràcia, els companys de Brians 1, en el mòdul 4, han hagut de viure una situació de molta tensió i fortes emocions que, sense dubtar-lo ni per un moment, han sabut resoldre juntament amb la prefectura de serveis que com sempre, han estat a l’altura d’aquesta plantilla. BRAVO per tots aquests companys i per tots els que hem estat disposats a presentar-nos en el centre amb una mà davant i una altra darrere, sense més, sense que ens hagin de cridar, de manera voluntària i pels nostres companys.

Moments difícils tenim i moments difícils vindran sens dubte, entre els interns la tensió és palpable, els nervis estan a flor de pell, les agressions cap a nosaltres augmenten i com sempre… aquí estarem.

Desitgem que des de les altes esferes recordin i valorin, ara i després, el capital humà que aquí disposen, i que no se’l mereixen. Ni oblidem ni perdonarem les irresponsabilitats i l’exposició al risc produïda, i amb posterioritat, demanarem que es depurin les responsabilitats que pertoquin, però ara hem de mirar endavant, junts.

Voldríem agrair a la direcció d’aquest centre el seu suport, en tots els sentits, entenem que es troben immersos en una situació completament nova i que la presa de decisions canvia d’un moment per a l’altre segons les informacions que van rebent i les situacions que van trobant, però que encara així, treu pit per a posar-se davant d’aquesta plantilla amb decisions que reforcen la nostra professionalitat.

Des de la secció sindical de CCOO Brians 1, animem a tots els companys i companyes a seguir com anem, amb professionalitat i decidits a resoldre el que vingui per davant.

Ens agradaria enormement que aquest fos l’últim dels escrits, entre altres coses d’agraïment, que haguéssim de fer en aquesta campanya que es presenta, encara que tot fa presagiar que no hem acabat, sinó que més aviat acabem de començar.

La secció sindical de CCOO de Brians 1, us emplacem a tots a què actueu amb la màxima prevenció, extremant les precaucions davant de qualsevol situació, tenint  cura de la vostra integritat i seguretat en tot moment sense exposar-vos en excés i que les situacions que requereixin professionalitat, com sempre, les resolguem com mereixen.

Per a qualsevol cosa que sigui a la nostra mà i us puguem ajudar, des de la secció sindical de CCOO Brians 1, aquí estarem.

Barcelona a 21 de març de 2019

#NOsensemascaretes