NOU INCIDENT AL DERT DEL C.P. BRIANS 2

AHIR ES VA PRODUIR UN GREU INCIDENT EN UNA CEL·LA DEL DERT.

ELS COMPANYS I COMPANYES AFECTATS VAN ACTUAR DE MANERA EXEMPLAR I AMB GRAN PROFESSIONALITAT

Durant el matí d’ahir un intern del DERT va provocar un incendi en la seva cel·la utilitzant el coixí i matalàs, negant-se a ser evacuat i resistint-se de manera violenta pel que va haver de ser reduït i finalment immobilitzat, donada la persistència de la seva actitud violenta i agressiva. Tres treballadors van haver de ser atesos pels serveis mèdics. CCOO els desitgem la seva ràpida recuperació.

CCOO, 1a Força Sindical de Catalunya, felicitem a tots els companys implicats. La seva reacció només pot qualificar-se en tots els seus passos i a tots els nivells com ABSOLUTAMENT MODÈLICA I DIGNA DE FELICITACIÓ.

CCOO exigim a la direcció del centre que presenti la denúncia corresponent i que l’administració prengui totes les mesures disciplinàries necessàries. Aquesta tipologia d’interns només pot ser tractada de manera realista, amb mesures regimentalment contundents.

CCOO novament  sol·licitem que es cobreixin totes les baixes i s’augmenti el personal del centre de manera urgent!

Les persones que acaben el curset d’accés a borsa aquesta setmana han de ser contractades totes elles de manera IMMEDIATA I INDEFINIDA. Igual que també s’haurien de contractar totes les persones que encara han de realitzar el curset les pròximes setmanes.

La manca de personal és absolutament inaguantable i és un dels elements principals que degraden de manera decisiva la seguretat dels centres.

Barcelona, 13 de juny de 2023

DESCARREGA EN PDF LA NOTA INFORMATIVA DE LA SECCIÓ SINDICAL DE CCOO DEL C.P. BRIANS 2