REUNIÓ AMB DIRECCIÓ C.P. BRIANS 1 – 31 DE GENER DE 2023

Assisteixen a la reunió Director, Sotsdirector d’Interior, Sotsdirector de Tractament, Gerent i Cap de RR.HH per part de l’administració i CC.OO, CSIF, UGT, INTERSINDICAL i CATAC per la part social.

Ordre del dia proposat pel centre:

1. Obres cuina.
  2. Horaris GAMV-GAMP.

Pel que fa a les obres, ens informen que la data inicial d’ apertura de la nova cuina (31-01-23) s‘ha posposat fins el 15 de febrer, tot i això, el retard sofert fins ara en aquestes actuacions fa preveure que aquesta nova data serà, també,  de difícil compliment.

Com ja se’ns va transmetre en l’anterior reunió, davant el tancament de cafeteria interior a conseqüència de l’adjudicació del servei al CIRE, la direcció ens  reitera que ha demanat el manteniment de les duos cafeteries i que encara resten pendents de rebre una resposta.

CIRE, empresa que durà a terme la gestió de cuina també es farà càrrec de la renovació dels Offices dels mòduls, previsiblement durant aquest any.

Conscients de la  problemàtica de les bugaderies a tots els mòduls, des del centre s’ha valorat elevar una proposta de bugaderia central aprofitant les noves instal·lacions.  Es troba en fase d’estudi.

En referència al punt 2, ens informen que el dia de doblatge “imposat” als GAMP i GAMV, arriba des del centre directiu.   Des de la Secció Sindical de CCOO Brians-1, hem defensat fins a la sacietat els avantatges de poder mantenir els dies de doblatge com fins ara, i encara que la direcció entén la situació, ens transmet que es veu obligada a fer complir els criteris marcats, en concordança amb la resta de centres.

Tanmateix, el departament de RR.HH. estudiarà cada un dels casos justificats dels funcionaris que així ho sol·licitin per resoldre’ls de la millor manera possible.

Altres qüestions tractades:

• HH ens lliura un informe on se’ns indica que el 73% de les actuals 72 baixes que tenim a interior es troben cobertes.
  • Els departaments UMS i MR-5 es troben en procés de tancament però sembla ser que al tractar-se més d’una decisió més política que funcional, no hi ha data concreta. Recordem que s’han superat amb escreix les previsions de tancament inicial de la UMS (desembre de 2022).
  • Respecte als tallers de dones, actualment compartits amb interns del MR-4 encara que amb diferents horaris, s’estableix l’estudi d’un protocol que permeti continuar tenint obert el taller però amb totes les garanties que facin falta.
  • Es demana un protocol actualitzat i factible per casos d’escabiosis, el qual faci possible el seu compliment.
  • S’exposa el problema de la manca de visibilitat de les targetes identificatives dels vehicles des del 1r accés, davant la petició d’un lector de matrícules a l’entrada de l’aparcament, se’ns contesta que direcció general no preveu assignar recursos per aquest projecte.

Sant Esteve Sesrovires, 31 de gener de 2023

Nosaltres, treballadors/es del Centre Penitenciari de Brians 1,

DESCARREGA EN PDF LA NOTA INFORMATIVA DE LA SECCIÓ SINDICAL DE CCOO DEL C.P. BRIANS 1 DE LA REUNIÓ AMB LA DIRECCIÓ DEL CENTRE