VAGA GENERAL SECTOR PÚBLIC 12 DESEMBRE 2018!!!

Avui, CCOO i UGT hem anunciat en roda de premsa conjunta la convocatòria d'una vaga dels més de 250.000 treballadors i treballadores dels serveis públics de la Generalitat de Catalunya.

El motiu principal de la convocatòria és l'exigència del retorn, abans d'acabar l'any, de com a mínim el 10% de la paga de 2013, un calendari de retorn els dos propers dos anys de les pagues de 2013 i 2014 i de tots els drets sostrets aquests darrers anys.

L'incompliment dels acords signats i de les Resolucions aprovades pel Parlament, sumat a la vergonyosa proposta presentada a la darrera reunió de la Mesa General, representen un autèntic insult i una falta de respecte als/les treballadors/es de la Generalitat. La gravetat de la situació ens obliga a obrir un calendari que exigeix deixar al marge les mobilitzacions corporatives i sectorials i prioritzar la unitat sindical.

Els propers dies farem públic el calendari de mobilitzacions, ens reunirem amb els Grups Parlamentaris i farem petició de reunió amb els Consellers Aragonès i Puigneró.

CCOO i UGT manifestem un cop més la nostra voluntat d'arribar a un acord, però exigim la retirada de la proposta de recuperació presentada a la Mesa General i la presentació d'una nova proposta basada en la Resolució aprovada al Parlament de Catalunya.

Ja n'hi ha prou d'excuses!
#FetsNoParaules
#12D
#VagaServeisPúblics
#VolemLesPagues