EXPEDIENTS AL C.P. BRIANS 1

CCOO, 1a Força Sindical de Catalunya, lamentem que s’hagi resolt per part de l’administració sancionar  als companys de la unitat d’ingressos del C.P. Brians 1 que estaven sotmesos a un expedient, SANCIONS QUE CREIEM DESPROPORCIONADES.

Els expedients, iniciats i instruïts en temps de l’anterior secretari de mesures penals i de la seva subdirectora general de centres, donen indici de la política d’atemoriment que volien aplicar a tot el col·lectiu i que ha de finalitzar amb el seu cessament-dimissió, com vam demanar CCOO als informes sobre la situació del sistema penitenciari català i la situació de les agressions 2021.

Fins aquí i fins ara cuegen les conseqüències de la seva nefasta gestió.

CCOO reivindiquem el nostre servei jurídic en matèria de defensa davant expedients i informacions reservades. Podem dir amb orgull que CCOO tenim el millor servei de defensa de tot el col·lectiu penitenciari pels seus resultats en favor dels companys expedientats als quals ha assistit.

• Els membres de CCOO que assumeixen la defensa en cas d’informacions reservades i expedients són SEMPRE membres del servei d’assistència jurídica de CCOO.
  • Els membres del servei jurídic que assisteixen específicament a companys i companyes de l’àmbit penitenciari són companys que prèviament han treballat en interior durant molts anys, i per això coneixen el mitjà de primera mà.
  • Són sempre els mateixos i fa anys que assessoren i defensen en casos d’informacions reservades i expedients en l’àmbit penitenciari pel qual coneixen els procediments perfectament i sobretot acumulen una gran experiència.

Però sobretot, CCOO NO HEM SACRIFICAT MAI ALS AFECTATS EN BENEFICI DE LLUITES SINDICALS O ASSOCIATIVES, fins i tot benintencionades, que gairebé sempre han acabat convertint a l’afectat/da en una víctima fent-li pagar culpes que no li corresponen.

PER CCOO L’OBJECTIU SEMPRE ÉS SERVIR L’AFECTAT O AFECTADA QUE DEFENSEM

Els màrtirs per a causes generals els recol·lecten altres, no CCOO!

Barcelona, 24 de setembre de 2021

DESCARREGA EN PDF LA NOTA INFORMATIVA SOBRE ELS EXPEDIENTS AL C.P. BRIANS 1