LLISTA PROVISIONAL DE LLOCS DE L’ÀMBIT D’EXECUCIÓ PENAL PROCÉS D’ESTABILITZACIÓ

CCOO, 1a Força Sindical de Catalunya, hem pressionat durant totes les reunions, incloent-hi petició registrada per transparència, per a conèixer de manera detallada les places a oferir en els processos d’estabilització.

Finalment i fruit d’aquesta pressió de CCOO, Funció Pública ens ha facilitat la llista PROVISIONAL de places de l’àmbit d’execució penal desglossades per col·lectius:

No obstant això, CCOO creiem que s’ha de concretar encara més, ja que LA LLISTA FACILITADA ÉS PROVISIONAL i a més encara no inclou els llocs concrets afectats amb identificació per codi-lloc, tal com CCOO vam demanar per transparència (feu clic).

A més, CCOO estem lluitant per aconseguir també el segon objectiu del nostre sindicat, que és simplificar els processos per facilitar, amb les màximes garanties jurídiques, l’estabilització de les persones que han estat patint l’abús de temporalitat.

Barcelona, 12 de maig de 2022

DESCARREGA EN PDF LA NOTA INFORMATIVA SOBRE LA LLISTA PROVISIONAL DE LLOCS  DE L’AMBIT D’EXECUCIÓ PENAL PEL PROCÉS D’ESTABILITZACIÓ